TERIMA KASIH..

Saturday, January 30, 2010

Contest Namakan dan Menang!!

Hai all..Ni first time nak masuk contest kat alam maya ni..ape yang membuatkan saya tertarik nak join contest ni adalah kerana anak kucing itu (sebab belum ada nama) tersangat lah cute, comel, & adorable..OK,ok selain hadiah yang ditawarkan sangatlah menarik..

Dengan ini saya merasmikan "CREAMIEY" adalah nama barunya..ceh yakin je..belum tentu mummy ngan daddy dia terimakan nama ni..Ah tak kisahlah nama ape pun dia dapat pasni yang penting dia tetap Creamiey untuk saya.. 


Jatuh hati kan bila tengok dia..rasa cam nak kitnap tapi nanti berdosa tapi cemana nak kitnap rumah dia pun saya tak tahu..Jadi tak dapat kitnap bagi nama pun jadilah..sebut sekali lagi "CREAMIEY"..

Kenapa saya letak "CREAMIEY" adalah kerana warnanya yang cream (sebab ni semua orang tahu).. Sebab orang tak tahu adalah saya nak sangat kucing warna ni tapi hasrat belum tercapai..kalau tercapai nanti saya nak namakan CREAMIEY jugak..Selain itu rasanya ianya sesuai di gandingkan dengan Tomei.. "Tomei, Creamiey mari makan.." Agaknya cam tu kot nanti mummy & daddy dia panggil makan..


Alala..sweet lil CREAMIEY da tertido da mendengar bebelan Aunty (mengangkat diri sendiri sebagai mama angakat CREAMIEY)..

Pssttt : CREAMIEY..boleh tahan tak cara aunty mengampu mummy & daddy kamu..Suh dorang bagi aunty menang tau..K da skarang CREAMIEY boleh tido..NITE..

Kepada kawan2..Jomlah join ramai2 contest ni..Nak tau lebih lanjut klik SINI..Mana tau kalau saya tak menang korang boleh menang..Good Luck..

11 comments:

myQza said...

dia dah juin!!
aduhai.. tunggu mimpi malam ni kuo nama apa.. ekekekke

umi_e said...

oklah CREAMY nama yang biasa tapi menarik ;)

Qisha said...

Tedi : hope tedi mimpi malam ni:)

umie : thanks..jomlah join skali..

keen said...

mmm mmg cumel btoi anak kucen dia ni..btambah cumel bila qisha tambah2kan gambo dia tu...

Qisha said...

thanks kak..comel kan..adik2 saya gelak saya letak topi tu..jomla join kak..

Papa meow said...

Kreatif nyer hehe
rasa nak picit2 creamy
nk juin tp xde idea huhu

Qisha said...

thanks pa..comelkan creamiey..geram..alaa jomla juin..belasah aje..qisha pun tak pandai..maklumlah buta IT..ni pun adik yang ajar edit..:)

kittymitty said...

thanks sbb join my contest ;) Sangat menarik entry ni ;) Gud Luck!

Qisha said...

thank's kittymitty..nanti wat la contest camni lagi:)

AinaZafira said...

hoho ^_^ saye la adeq qisha yg menolong mengajar qisha mengedit gamba.. (nak jgak enter prame) moakaka!!

Qisha said...

Tulunla..itu namanya isi bakul angkat sendiri..eh betul ke?