TERIMA KASIH..

Saturday, January 30, 2010

I LOVE MY PET CONTEST..


Ni plak contest ke-2 yang saya join..harini last day..baik join cepat..kat sini saya nak share ape yang saya da emailkan..hope dapat menang..kalau menang dapat makan diskaun..suka..kalau free lagi suka..

Ni gambar yang saya pilih


suka gambar ni coz Lotus tido ada style tersendiri..

What do i love about my pet : Kucing saya ni jantan berumur 10 bulan..Saya telah berikan dia dua awek iaitu Violet dan Adeeni yang kedua-duanya berumur 1 tahun..Dengan kemachoan wajahnya saya berharap dia akan mengandungkan mereka.. Namun sehingga kini masih belum membuahkan hasil nampaknya..Adakah kerana saya telah menamakannya sempena nama bunga iaitu 'Lotus' menyebabkan dia keliru dengan jantinanya sendiri..Ini terbukti dengan aluanan suaranya yang masih belum pecah (matang). Walaupun begitu kasih sayang saya tetap tak tumpah terhadapnya..Eh macam takde kena mengena pun dengan what do i love about my pet..

Sebenarnya ape yang saya suka pasal Lotus ni adalah walau ape pun yang saya lakukan terhadapnya (termasuk tonggengkan dia), dia adalah satu2nya kucing saya yang tidak akan mengeluarkan kuku untuk mencederakan saya walaupun dia adalah ahli tiga line (sebab belakang dia ada tiga line)..Mintak maaf kepada tuan contest ini kerana membaca bebelan saya yang panjang..Tolong jangan disqualified kan saya sebab ini..

Ape yang saya nak sampaikan sebenarnya saya nak menang..saya dan kucing 2 saya suka makan..yang penting kalau saya menang ianya akan menjadi salah satu sebab "What do i love about my pet"..

Sekian terima kasih..

Amacam, korang rasa boleh menang ke??

6 comments:

Jul's said...

salam..insyaAllah Qisha..klu ade rezeki Qisha & anak2, berpihak la kemenangan tuh..klu xde, maybe bukan kali nih..ape2 semoga berjaya ler ekk..chaiiyokkk...!!!!

Qisha said...

W'salam..betul tu kalau ada rezki mesti tak ke mana kan..kalau takde yg penting jangan putus asa..Tq bagi semangat

syaireen said...

semoga berjaya masuk contest tu.... hehehe

Qisha said...

thanks awak..saya still tak boleh komen la awak:)

myQza said...

Goodluck juga Qisha :)

Qisha said...

thanks Tedi :)