TERIMA KASIH..

Monday, January 4, 2010

YA KAMI BERLAWAN..


Kami berlawan-lawan menjadi gemok..Lotus semakin gemok mungkin dah mencecah 5kg dan saya pula mungkin da bertambah 5kg..sila lihat gambar di atas..baik untuk Lotus namun scary for me..mana semangat nak turunkan berat badan ni..perlukan pertolongan sekarang..takde ke magik dalam dunia fana ini..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Wahai pari-pari tolonglah kuruskan saya..tanpa perlu bersenam dan mengikat perut..tapi kenapa pari-pari pun gemok jugak..memang tak wujud pari-pari di dalam dunia ini nampaknya..tak de cara mudah untuk kurus melainkan senaman dan pemakanan seimbang..huhu..

Objek yang di pakai adalah mainan my sis (Irin)..teringin plak nak pakai..my mum belikan masa kami makan Pizza Hut kat Mines..my sis (maira) yang belanja..Cemana nak kurus..asyik makan fast food aje..fast gak la gemoknya kan..gambar di atas diedit oleh my sis (Aina)..thanks all my sista..

5 comments:

syaireen said...

bagusnyer kalau awak tu pari-pari boleh kuruskan badan saya jugak...hehehehe......cute nyer pakai benda tu......mcam pari-pari betoi jer....jangan mare yer.....

bylindakitchen said...

hehhhe.
nak kurus memang payah.
kalo nak gemok..senang sangat.
tak perlu usaha lebey.
cukup senaman 10 min 1 hari.
tuelah ayat2 slalu lin dengar
tapie bila nak muler???
lin akan jadik manusia sangat malas.

payah kan?
kurus oo kurus.
cepatlah kamu datang.
kami seru kamu nie.
haha.

Qisha said...

syaireen :thanks saya memang nak dengar ayat itu "cutenya pakai benda tu.." hehe(tengah senyum sampai telinga)..bole tak?? thanks gak sebab selalu singgah bagi komen..tula kita ni nak kurus tapi nak senang aje kan..

Lin :betul la..suka sangat ayat bila nak mula tu..memang betul..bila da mula plak nak maintain bersenam tu plak satu hal..mari sebut bersama2

kurus oh kurus cepatlah kamu datang..

hafiz said...

comel nya lotus bukan tuan dia ek....huhuhuhuhuhu

Qisha said...

yelaa..kalau lotus comel sebab tuan dia jugak kan..hehehe..thanks..