TERIMA KASIH..

Wednesday, June 30, 2010

Kami bertiga..

Kami selalu ambil gambar bertiga..Walaupun ada yang cakap ambil gambar bertiga ni tak baik..nanti salah seorang akan meninggal..Betul ke?? Setakat ni masih bernyawa la kami bertiga..Nyawa2 ikan pun tak pernah..tapi kalau saya bab DUIT memang selalu nyawa2 ikan..Antara gambar kami bertiga ketika menyambut kemenangan umat Islam dalam menahan lapar & dahaga selama 1 bulan.. Cukup ke sebulan??

Raya 2007
Raya 2008 (Mengapa ada yang sesat menjadikan kami berempat..yang belakang tu cukup kot sebulan)
Raya 2009

Masih bergambar bertiga..Kadangkala pakai baju pun nak sama..
Kami wanita berbaju kotak..
Walaupun coraknya berbeza tapi jenis kainnya tetap sama..

Ketika bersosial kadangkala kami lebih suka bertiga..

Ini pulak gambar terakhir kami bertiga..Ini bukan cerita sedih..dan apa yang orang cakap pasal tak elok ambil gambar bertiga tidak menjadi kenyataan tetapi orang yang selalu ambilkan gambar ketika kami bertiga tu dah sambung belajar kat UITM Penang..Gambar tu masa dalam kereta nak menghantar dia la.. Ya kami adik beradik yang ummi & abah yang sama tapi kami berbeza rupa & selalu mencari persamaan dalam pemakaian..

Rapatkan kami sehingga saya dipanggil GEMOKS, yang selalu ambilkan gambar tu kami panggil KURUS..Kenapa dia je yang selalu kena ambilkan gambar sebab tangan dia kurus dan panjang.. dan yang sorang lagi tu PENDEK..Apa yang sedang kami lakukan sekarang?? Si kurus sedang berusaha menggemukkan diri di Penang, si pendek sedang cuba meninggikan diri..Eh, da tak boleh dah sebab gigi belakang dia dah tumbuh.. Si gemoks pulak tak habis2 menanam azam nak kurus tapi harini aje dah makan 3 pinggan nasi..Gemoks berazam untuk start diet esok..Chaiyok2!!

3 comments:

I n n z said...

syok eh adik berapa perempuan ramai .
aku sorang jeh pompuan xD

PinQib said...

lawa4 la adik badik dier..


Jum singgah belog Pink!

Cute tu hodoh!

Misz Pinkie Winkie said...

alolo.
semuanya comel2.
kim salam adik2 semua.
moga berjaya kuruskan dirie.
chaiyok..chaiyok