TERIMA KASIH..

Wednesday, June 23, 2010

Mereka sangat CUMEL..

Mereka sangat cumel..suka sangat tengok..mereka boleh bertukar dari kucing kepada itik ataupun arnab..Nak cuba juga memberi baju kepada anak2 bulus tapi seseorang berkata panas nanti..Betul gak.. dah la bulu anak2 saya ni banyak2 belaka..tambah lagi ngan baju..bayangkan jika waktu tengah hari..mesti panas..jadi kuburkan je hasrat itu.. Suka sangat gambar last tu..red riding hood..kucing kedua yang pakai baju santa claus tu plak seperti sedang berkata "Mengapa saya dipaksa memakai kostum ini?"..Sungguh mereka sangat cumel..

4 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

qisha
memang mereka sangat comel.
lin pon teringin nak pakaikan mereka baju.
tapie itulah....kucing ada 12
kena beli 12..kalo tak timbul kes jeles plak nantie.
hehhehe

My A,B,C,D...... said...

lin cuba tgk kat blog hhraudah dia ada jual baju kucing serendah 13.50 aku beli kat dia lah

meowwmania said...

mmg comel tp cam kesian lak nak pakaikan dorang baju, mcm x selesa je kan..

ItaJeff said...

suka gambar yg last tu....comel sgttt...emm mmg lari bajet aku klu anak2 bulu kena pakai baju..lebih2 lg bila nak raya...hehehehe...14 ekor nak kena buat baju melayu & kurung...alahaiiiiii