TERIMA KASIH..

Sunday, November 8, 2009

APA SALAHKU??

semalam i tengok (aahh, penatla ckap i..xbiasa sebenarnya)..semalam aku tengokla piala malaysia..sebenarnya xdela suka sangat tengok bola tapi sebab abah layan semalam so aku pun xketinggalan..ape yang aku nak kongsikan di sini ialah masa kekecohan berlaku di kalangan penonton berjersi merah di mana mereka telah membakar seat (ceh ayat skema)..so adalah sorang mamat ni datang memadamkan api menggunakan fire extenguisher..api berjaya di padamkan..bagi aku dia boleh diberi gelaran hero namun di mana salahnya tiba2 botol2 berterbangan mengenai kepala dan anggota lainnya..aku hanya mampu berkata "kesiannnn..orang yang xde kena mengena pun kena jugak..thah2 dia pun orang yg menyokong negeri tersebut.."

persoalannya boleh terlaksanakah harapan PM kita wujudkan 1 malaysia..huhu..selain tu apa yg menariknya lagi penyokong team merah nampak seragam memakai baju merah..sangat menarik..manakala penonton team kuning ada yang pakai baju kuning, putih dan lebih teruk merah..mana letaknya kesepakatan di situ?..kalo aku la ada kat situ mesti aku da cakap kat orang yang pakai baju merah "maaf ye,salah seat ke?kat sini penyokong team kuning..team merah sebelah sana"..wakaka..ceh macam berani aje..sepatutnya sukan mengeratkan kita bukan menunjukkan kita masih tidak bertamadun..tata

p/s : mak aku orang yang berbaju kuning
bakal ayah mertua orang berbaju merah
aku xside mana 2..

0 comments: