TERIMA KASIH..

Friday, November 27, 2009

PENCAPAIAN MENERUSI KEHAMPAAN DI HARI RAYA KORBAN..


Tak tau macammana nak mulakan..ada banyak benda yang mengecewakan.. result, hidup sumanya sangat sangat mengecewakan..permulaan entry yang penuh emosi..yang penting selamat hari raya korban untuk semua..apa yang anda semua korbankan pada tahun ni..semestinya kita harus berkorban benda yang kita sayang..

As for me untuk mengubati kekecewaan dan kedukaan serta kelukaan di hari raya korban dengan menghabiskan duit tabungan untuk kegembiraan anak2 bulus di malam raya..ya, masih ingat duit RM1 yang i kumpul 2?diharapkan dengan terpancarnya keceriaan di muka anak2 bulus dapatlah diambil sedikit buat senyuman palsu di muka ini.. i dapat jugak belikan cat scratching wave post yang da lama i idamkan tu..
Malam raya lepas solat maghrib terus memecut moto Nouvo ke Mesra Petshop..harga asal RM55..bodek punya bodek dapat RM100 untuk dua bijik..i bayar pakai dwet RM1 tau..tak malu pun..siap kira depan indon tu lagi..it's all for u my anak2 bulus..indon tu bagi free drinking bottel yang macam Violet ngan Flex ngah blaja minum tu..so skarang i akan ajar Lotus ngan Adeeni plak minum macamtu walaupun ajar Violet ngan Flex pun tak berjaya lagi..skarang tinggal RM27 je dwet RM1 i..

Berjaya ke ubati kelukaan di hati? Berjaya la gak bila tengok dorang main2 kat situ..Senyuman palsu pun ada..bolehla nyanyi lagu Poker Face..

anak2 yang jantan suka memanjat..yang anak2 dara suka nyorok bawah tu..thank you so much my childrens..korangla slalu bagi  smangat bila i rasa nak tido aje sepanjang hari..yelaa memang kena bagun bagi korang makan, minum, buang poo & pee..tapi without them i just being sad all day long..duit bleh kumpul balik tul x?

2 comments:

Lieya said...

Tercapai jugak cite2 ye.. tahniah tahniah tahniahhh...

Qisha said...

thanks lieya..bila tengok anak2 hepi kita pun leh tumpang hepi waktu sedih..