TERIMA KASIH..

Thursday, December 31, 2009

HAPPY NEW YEAR 2010


Pejam celik dah nak masuk tahun baru..banyak yang jadi tahun 2009..ada manis, pahit, tawar, masam, masin, kelat suma ada..itulah namanya hidup kan..

So adalah beberapa azam untu tahun baru ni..walaupun selalunya berazam je lebih..bila nak buat malas..

Untuk diri sendiri..

  • Kuruskan badan..
  • Bergraduat dengan jayanya setelah 8 tahun menghabiskan masa di UPM..
  • Tak tinggal solat..
  • Menjadi insan yang lebih baik..
  • Nak lawa dari tahun 2009..
  • Kumpul duit..
  • Tak boros..yang ni memang tak sure..

untuk family..

  • Jadi anak yang tidak melawan bila disuruh..
  • Jadi anak yang menggembirakan hati ummi & abah..
  • Jadi anak yang boleh diharapkan..
  • Jadi kakak yang menunjukkan contoh yang baik untuk adik2..
  • Alway's be there 4 them when there need me..
Untuk the other half..


  • Tak kuat merajuk sebab benda2 kecik..
  • Tak kuat marah pasal benda yang tak patut..
  • Tak nakal2..
  • Lebih banyak sabar..
  • Lebih cuba untuk faham bie dari memaksa..
  • Lebih sayang dan menghargai bie..
Untuk anak2 bulus..


  • Bagi yang terbaik untuk suma..
  • Tak berat sebelah..
  • Lebih rajin mandikan kamu suma..
  • Luangkan lebih banyak masa untuk main ngan kamu suma..
  • Jaga kamu dengan baik supaya sentiasa sihat dan gebus..
So, happy new year kepada semua..happy holidays..jaga diri..semoga tahun baru lebih bersinar wat kita semua..aammiinnn..

5 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

moga azam baru tercapai.
chaiyok..chaiyok.

Qisha said...

thanks lin..

syaireen said...

moga-moga azam baru ni tercapai hendaknya.....aminnnnn........

CikLola said...

moga azam akak tcapai...akak..geram la..tgk anak2 bulus akak..geram gilew...

Qisha said...

shaireen : aminnnn..harap2 tercapai

cik lola : kita kalau da minat kucin memang geram je kan bila tgok kucin..akak pun geram tengok kucin cik lola..