TERIMA KASIH..

Tuesday, December 1, 2009

PERANGAI LAMA KEMBALI..


Harini bangun pagi je terus gi kat anak2 bulus..bagi dorang mamam then terpandang makanan yang tinggal..sisa tinggal tuk harini aje..bila agaknya nak gi beli makanan dorang ni..tak sanggup tengok dorang lapar..i lapar tak pe..

masa dorang sedap menjamu selera i pun buangla poo n pee..tengok suma ok..tapi bila lepas makan je Flex nak poo..bau semerbak aje..i pun ape lagi cepat2 tengok buntut Flex..Sah, dia dah buat perangai lama.."TERCIRIT2"..Flex janganla macamni..kan dah lama tak tercirit..huhu..Dulu doct vet cakap Flex ni alergic ngan diri sendiri..memang takde ubat..rasanya Flex cirit sebab smalam dia makan banyak sangat..Flex2, emosi ayong tengah tak stabil ni bley plak sakit..cepat baik ye sayang..tak larat nak cuci buntut aje..


8 comments:

anjut said...

ermm..awak bagi dia makanan yg sama atau lain2? saya tgk kucing saya kalau dia tercirit2 kalau saya tukar makanan. kucing sejenis makhluk yg sanggup makan benda yg sama sepanjang hidup dia. tapi kalau sebab lain saya tak tahu la...

Qisha said...

makanan yang sama..IAMS kitten..tapi mungkin sebab skarang saya ngah train dorang minum guna bottle so dorang xpuas minum jadi dorang makan la byak2 kot..terus cirit..

N@dhir.. said...

ala ank angkat den ceret beret..cm mne mamis bulus ni jage..em kne potong gaji la cm ni..

Qisha said...

Amboi3 nak potong gaji plak..patutnya sebagai bapak angkat kena datang melawat..

N@dhir.. said...

he3..nk dtg sn..tp by..hu3..damn..

Qisha said...

rugi xdatang..kalau datang bleh tengok kak nor skali..

Misz Pinkie Winkie said...

erm..cam micko lin..
comelnya.

Qisha said...

a'ah la Lin..cam Micko Lin..Micko Lin pun comel..