TERIMA KASIH..

Friday, January 29, 2010

LAYAK KE??


Lotus nak masuk geng tiga line? Layak ke si Lotus ni nak masuk geng tiga line tu??


Ingat dengan tangan yang tembam tu dapatlah masuk tiga line?? Muka pun jambu aje..Jangan mimpi la..



Marah nampak tunjuk bontot ek..Setakat ekor kembang tu orang tak heran la Lotus..



Eleh merajuk ke Lotus..Badan besar pun tak semestinya di terima masuk geng tu la..


Laa sebab belakang Lotus ada tiga line je ke Lotus nak masuk geng tu..tak payah la eh sayang..anak bulus mama mana boleh masuk geng2 yang camtu..

Kalau yang tak tau geng tiga line tu ape klik SINI ek..

P/s : Kucing pun sayang sesama mereka..inikan kita manusia yang ada otak..Eh kucing pun ada otak kan..

6 comments:

My A,B,C,D...... said...

sukanya tengok lotus ni....corak dia menarik.

Qisha said...

hafiez : thanks,masa qisha amik dia dulu pun terpikat kat dia punya corak badanlah :)

keen said...

waaa..rasa nak kidnap ler...

Qisha said...

keen : jangan la akak nanti merotyan plak saya..wakaka

Misz Pinkie Winkie said...

comelnya lotus..
gerammm.

Qisha said...

Lin Lotus ni memang banya yang geram sebab semangat..:)