TERIMA KASIH..

Sunday, January 3, 2010

NEW FAMILY MEMBERS..

Hai suma..semalam balik kampung with my siblings kat Sepri Negeri Sembilan..sampai kampung kul 6 petang balik sampai Serdang 230 pagi..punyala takut nak tinggal anak2 bulus kat uma..sanggup balik hari aje..nasib kampung dekat..

balik kampung jumpa new family members..terus beli bawak balik..excited sangat masa nampak..sangat comel..nak beli jugak walaupun mahal..tak kira..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Yup bukan anak bulus tapi tabung yang baru..cute kan..RM15.90..harga mahal berbanding tabung2 yang sebelum ni tapi sebab tak pernah jumpa sebelum ni walaupun tabung lama still tak penuh lagi so i beli jugak..


Si gemok bulat bersama rakan2nya yang lain..koala pun still tak penuh lagi dah beli tabung baru..sampai tahun depan la baru penuh tabung ni..haritu baru kira dwet dalam tabung2 i ni..kalau tuan bijak laksana cubala guess berapa da dwet tabung i..teka ye..mekasih..

P/s : Jawapan akan diberi kemudian..

6 comments:

en. AMD said...

Qisha.. cumelnya tabung2 tuh..
geram btl tgk...
nak jugakkkkkkkkkkkkkk

anjut said...

let me guess..ermm rm250.20?kalau betul, u kena bagi sekor anak u kat saya.

N@dhir.. said...

nk teka ..satu tabung tu de dua ratus kan!!! kan!!!..he3..mak bulus over ske beli tabung byk2!! beli la kek tuk ank2 bulus tu..haish..

Qisha said...

amdie : memang saja nak wat amdie jeles..comel kan..turunla sini nanti boleh beli tabung..

anjut : dalam banyak2 permintaan kenapa anak bulus i yang u nak? kalau itu yang u nak..kalau betul pun i cakap tak betul..hehe..

nadhir : hei nadhir kamu selalu buat spoil la..mesti ingat ayong cakap kan..kalau beli kek pun mama bulus yg makan..bukan anak2 bulus..

Jawapan : satu tabung ada RM220.. jumlah suma RM920.00..marilah menabung..sikit2 lama2........ jadi banyak la..

N@dhir.. said...

hahaha..yey! mmng i encem lagi maco..skit lame jd bukit la...

Qisha said...

yela..nak sangat ambik la encem lagi macho tu..ala peribahasa ayong ckit2 lama2 jadi banyakla..