TERIMA KASIH..

Wednesday, February 17, 2010

Akan ku bawa mereka ke mana jua..


 Ya minggu Isnin depan bermulalah praktikal sebagai guru kaunseling di Sekolah Menengah Seksyen 16 Shah Alam..Perkara yang paling merisaukan sebelum ini adalah siapa yang akan menjaga anak2 bulusku sepanjang 3 bulan saya berpraktikal..Akhirnya saya telah buat keputusan untuk bawa mereka sekali kecuali Princess.. Sebab Princess pandai poo & pee sendiri..lagipun anak2 dia still menyusu so adik saya yang akan jaga Princess & si kenit berempat...

Anak2 bulus berlima ni akan menetap bersama saya di rumah sewa kat seksyen 24..Nasib housemate yang lain berkompromi..Lagipun dorang terpaksa..Haha saya paksa..Anyway thanks korang.. Kalau anak2 bulus ni jauh di mata nak buat kerja pun tak boleh..mesti asyik ingat dorang aje..Wish me luck 4 my practical k..Anak2, kita akan pindah rumah tak lama lagi..Harap anak2 suma boleh sesuaikan diri k..:)

15 comments:

DaHLia said...

selamat berpraktikum!!

Misz Pinkie Winkie said...

syukurlah ..
housemate qisha memahami.
moga-moga mereka bahagia di tempat baru.
kalo tak bawak..kompem tido tak lena.

Qisha said...

dahlia : mekasih

Lin : tula..sebelum ni risau aje..nasib dah jumpa jalan keluar..

nOor aNIes said...

heee...beshnyer...ank2 bulus pon cam g prktikal gak...heee

-aTie- said...

halalalalala cumei nye sume..syiok nye dapt tuan yg prihatin neh...

-->>ahakz... jom kita wat nk

Khaizarien @ atie Blog

Qisha said...
This comment has been removed by the author.
Qisha said...

atie, mekasih..cemana kita nak buat??

Papa meow said...

Sib baik boleh bawa, klu x mau dia nanges ek ehehe

syaireen said...

WAH BAWA ANAK BULUS YER...RISAU KE NAK TINGGAL KAT UMAH....SELAMAT BERPRAKTIKAL YER.....

lionteen said...

bg je la lionteen jg bulus2 tu..
hehe

Qisha said...

papa meow : pandai pa agak..bukan nanges je..meraung kot..

syaireen : memang risau awak..terima kasih..

lionteen : nanti saya yg tak boley tido..

Hello Kitty said...

bgusla sume housemate qisha memahami..dorg pun mst takleh klu qisha takde..:) slmt bpraktikal dan hidup di tempat baru..all da best..:)

Qisha said...

thanks korang..tak sabar nak habis belajar ni:)

keen said...

qisha jangan bawak g sek praktikal sama udah nanti pengetua kata awak nak praktikal ker kucen awak??? heh3.. apa pon gud luck...satu lagi jadilah guru praktikal yg mesra alam tau..(ramah2kan dgn cgu senior)

Iryani Noor said...

wahh bnyk nyer kuching.. geramm nyer tgk bulu2 derang... gebu btul =p..