TERIMA KASIH..

Thursday, February 18, 2010

Dipenjara kerana bunuh kucing

Hati manusia selalunya lembut..Hati manusia selalunya cepat kasihan..Hati manusia selalunya ada taman..pinjam ayat Adnan Sempit walaupun tak teringin nak tengok cite ni..Tapi rupanya bukan hati lelaki berusia 41 tahun ni..makin tua hati makin keras macam batu..

Sampai hatinya menghayun & menghempas kucing ke dinding hingga MATI..Sepatutnya bukan penjara 10 minggu je tapi kalau kena 10 bulan pun saya still tak puas hati..Kalau nak setimpal dia tu dihayun & dihempaskan ke dinding pulak..Bagi dia rasa..Manusia2..mana letaknya peri kemanusiaanmu??
Kalau nak tau lebih lanjut klik SINI..


Gambar di atas bukan gambar kucing berkenaan..gambar kredit google..

15 comments:

zaradgreat said...

kejam!
apa salah kucing tuh sampai dia nak buat camtuh
benci!

T_T

Qisha said...

tu la..kucing bukan ada otak pun..eh ada otak tapi tak berakal..

Matt said...

10 minggu je jail? jap sgt tuh :(

Hello Kitty said...

10 minggu je?tak setimpal btol..bg la 5 tahun ke..eii,geram btol...!!

lately byk dpt link psl org pijak kucing guna high hill:( kejamnye dunia ni..

cikgu isza said...

klo tgok video yang org korea ke mana tah pijak kucing tu lagi kejam. bpleh lak ambil video tu. kata je berakal.. hmmm

miloicekaw1119 said...

benci!!
xde perasaan lgsg ker??

Qisha said...

Matt : memang kejap sangat kan..

kitty : yeke? pijak pakai heels?? tak patutnya..patut ketuk kat pala orang yg buat tu..

Qisha said...

cikgu isza : Nanti nak carila video tu..tapi cam tak sampai hati plak..huhu..nama aje berakal..

miloicekaw1119 : itu memang sikit pun takde perasaan..

Hello Kitty said...

ketuk pun tak setimpal..sula je trus org tu..bese org kat negara china yg suke pijak2 tu..geram btol..nk tgk pun tak snggup..:(

Misz Pinkie Winkie said...

orang macam nie kita rendam dalam air panas yang mendidih
biar dia mampos perlahan-lahan
sakitnya hati ini ada manusia giler dalam dunia serba moden.

Qisha said...

Kitty : owh kat China ke??tula kalau kat negara omputih dia cam lebey sayang binatang dari manusia..

Lin : makin moden makin tak berhati perut..

Papa meow said...

Pernah baca, klu x silap kt singapura. Kalau pa ada kuasa, ingat nak hayun lelaki tu kedinding, jahat

Husna Hadzarami said...

saya bukanlah penggemar kucing, sebab saya memang takut benda2 berbulu ni.
tapi tak pernah terlintas or tersampai hati la nak sakitkan binatang macam2 mana pun..
sedih betul :(

hans said...

jahat sangat
biar dia rasa

Qisha said...

papa meow : ha ah kat singapura..kalau kita sama2 ada kuasa lagi best..boley bergabung..jahaaattt

husna : betul,kalau kita ada peri kemanusiaan mesti kita takkan buat camtu:)

hans : baru padan muka..