TERIMA KASIH..

Thursday, February 18, 2010

Itni sekarang bersama Flex..

Pagi ini airmataku luruh sekali lagi..luruh kerana aku dapat merasakan kesedihan itu..kepedihan itu..kerinduan itu..tak dapat ku ungkapkan dengan kata2.. setiap titis airmataku dapat menceritakan segala.. Mengapa?? Sila lihat SINI..

Itni pergi menemani Flex..Nafasku seakan terhenti seketika..Cepat2 ku mulakan langkah untuk melihat pohon yang aku tanam sempena pemergian Flex..lihat SINI..

Kesedihanku terubat tatkala memandang pohon itu..Mataku terpaku pada sesuatu berwarna kuning..

 

  

Ya pokok yang ku tanam pengganti Flex telah mengeluarkan bunga..Aku tahu Flex tentu tidak mahu aku masih meratapi pemergiannya..Dia mahu aku mekar bak bunga itu..Flex sayang mama akan sentiasa merinduimu..


Buat kak umi-e tidak salah andai kak umi-e menangis kerana kak umie-e sangat menyayangi Itni.. Saya percaya kak umi-e dah buat sehabis baik untuknya..Cuma Allah lebih menyayangi Itni..Saya doakan kak umie-e tabah dan kesedihan ini akan hilang seiring waktu..R.I.P Itni..

10 comments:

JAI said...

Menyentuh perasaan...harap bersabar mungkin ada pengganti suatu hari nanti

saya said...

aduhaii... dugaan lagi..sabarlah wahai hati...

Qisha said...

jai : terima kasih..

saya : dugaan sentiasa ada..ya, sabar wahai hati..

Papa meow said...

Nanges bca blog umi-e ~huu

miloicekaw1119 said...

sedih.....

tu je mampu terungkap..

Misz Pinkie Winkie said...

moga kak e
tabah....
kehilangan adalah benda paling ingin di jauhi.
paling di takuti
dan paling di ratapi.

tapi kita hanya insan lemah.
tuhan lebey menyayangi mereka.
lin juga masih lagie meratapi pemergian didie n micko.
tapie itulah kuasa takdir.
kita takkan bisa dapat mengubah.

cik bunbun said...

moga bunga yang cantik tu akan mengubat kerinduan dan kesedihan.. ;)

Qisha said...

papa meow : samala..nanges gak..nak2 tengok gambar kak umi-e cium tu..:(

miloicekaw119 : pasti sedih bagi insan yang menyayangi haiwan berkaki empat ni:(

Lin : ya kita kena redha dengan qada & qadar Allah..

Bunbun : mekasih adik..love yellow colour:)

Hello Kitty said...

sedeykan qisha..sha n eena pun nangis tgk pic kak e..tbayang2 lagi..sha bg link kak e kat kaklong sha n kwn2 sha,sumenye nangis..:(

hope qisha n kak e tabah..

Qisha said...

betul..tengok gambar tu yang tak boley tahan:(..sbab tu qisha tak tengok mayat Flex..takut tak boleh tahan..