TERIMA KASIH..

Thursday, February 4, 2010

R.I.P FLEX MY DEARIE..


Meninggal pukul 3.30 petang..


Terima kasih untuk yang sudi doakan walaupun hanya untuk seketika..

Ayong sayang Flex samapi bebila..Tidur lena sayangku..


14 comments:

Hello Kitty said...

qisha..tkejutnye sha.. byk2 bsabar k.. hope qisha kuat hadapi sume.. sha n eena sedey sgt kat cni, sbb penah main2 ngan flex.. qisha, be strong k..

::mish-eena:: said...

qisha...sedihnyer ena..qisha sabar yer..smg flex tenang disana..:'(

Misz Pinkie Winkie said...

qisha.
nak memulakan pon dah menitis air mata ini.
sangat sedey walo tak pnah skalie kita jumpa.
tapie lin dapat rasa..apa qisha rasa.
nangislah pepuas adikku.
itu sahaja ubat yang terbaik tuk kita rasa tenang.
R.I.P Flex.

Hello Kitty said...

lin : sedey bace komen lin, mnitis balik air mate ni..qisha, bykkan bsbr..kitorg sume bsame qisha..

keen said...

salam takziah buat qisha.sabaor yer..mungkin itu yang lebih baik untuk flex..Allah maha mengetahui..moga qisha tetap tabah

YaYa @ DaiYa said...

Ya Allah Ya Tuhanku,
Kau tabahkanlah hati sahabat kami ini dgn ujian yg Kau turunkan,
semoga dia redha dlm menghadapi ujian ini..
Kami mengetahui setiap apa yg berlaku itu, dengan ketentuan dan kehendak Mu jua. Amin..~~

dear Qisha,
Allah lebih menyayangi Flex..~~

My A,B,C,D...... said...

Qisha...takziah.

en. AMD said...

Ya Allah, Qisha.. AMD baru tau... sedihnya... dlm kekalutan AMD dok qiso pasal Mocha terseliuh, qupanya Qisha lagi dahsyat bergelut dgn perasaan... sebak je rasa... Sabar ye Qisha.. RIP to FLEX...

Qisha said...

Sha & Eena : Terima kasih sebab call untuk cakap takziah..really need it..penat control suara tapi akhirnya akur dengan kesedihan..

Keen : terima kasih kak..betul cakap akak mungkin itu yang terbaik buat Flex..Kita tak tahu cemana sakitnya dia menahan kesakitan..Doakan saya yer kak..

Yaya : terima kasih untuk doa itu..Sebanyak mana pun kasih sayang qisha untuk flex tentu tak tertanding dengan kasih sayang Allah..

Hafiz : Terima kasih banyak2..

Amd : Ya kita sering diuji..mungkin nampak ujian qisha lebih berat tapi qisha tau walaupun nampak sikit je anak bulus kita sakit tapi risau kita bukan kepalang..tq amd..semoga Mocha cepat sembuh

Qisha said...

Lin : terima kasih sesangat..baru sekarang qisha dapat rasa ape yang lin rasa..pedihnya sampai tak dapat nak digambarkan dengan kata2..tak sangka minat,cinta dan sayang kita terhadap makhluk Allah berkaki empat ini merapatkan hubungan kita sesama insan..

Misz Pinkie Winkie said...

Qisha.
betul tue.
atas minat yang sama.
kita semua jadik rapat.
untuk berkongsi tentang minat yang sama.
kuatkan hatimu sekuat mana imanmu.

Qisha said...

Terima kasih Lin..semoga hati qisha sekuat Lin

sI tEDI said...

Felx dah x de?? Innalillah..

Maag Qisha.. bar baca hari ni. kuatkan hati okey!!
jaga yg lain elok2.

qisha dah buat yg terbaik..

Hello Kitty said...

lin n qisha : aah, atas minat yg same merapatkan kite sume kan.. harap 1 hari kite dpt jumpa ramai2.. btuah dpt kenal ngan korang, dpt share everything psl anak bulus..:)