TERIMA KASIH..

Monday, February 8, 2010

TIDAK SEDARKAN DIRI..

Ku sangkakan mereka sudah pengsan rupanya TIDUR..












Sweet Dreams Si Kenit Berempat..

11 comments:

Hello Kitty said...

qishaa...comeynyeeee yg belang2 tu..da la gemok..rase nak picit2 je perot dorg..haha

::mish-eena:: said...

comeinyer...gerammmm..

Misz Pinkie Winkie said...

wahh..
comelnya diorang tido.
rasa cam nak telan jerk diorang.

Qisha said...

sha : perut dorang melambak kan..hehe..

eena : kepala besar & perut mereka besar..wakaka

::mish-eena:: said...

hehe..kene tunjuk kay caspi ni..adik badik die batch ke2..hehe..

sI tEDI said...

ha ha ha ha..

mesti dak itam tu ada org letak dok atas perut adik beradik die.. ekkekee.. sebbaik x penyettt...

tomei!!

ske gambau no. 2

Qisha said...

Lin : amboi nak telan ker? muntah nanti sebab tersekat kat tekak pasal perut dorang besar..hehe

eena : nanti caspi cakap kenapatakde rupa dia pun..:)

Tedi :thanks..a'ah adik qisha yang letak konon nak bagi dia bangun tapi langsung tak gerak..sedap tido..huhu

cik bunbun said...

waaa!!! comey sangat. tak saba nak tunggu dorang pandai maen.. lepasni akak bagi diorang toy pulakla. hehehe

YaYa @ DaiYa said...

comey gilerr....rase nk amek ceciiiuuuummm..... =)

Weeda said...

comey nye...nnti nak g culik la dorang ni...hihihii..

SABRINA Bree said...

COMEL GILAAAAAAAAAAAAAA!

eee gerammm!