TERIMA KASIH..

Tuesday, February 16, 2010

Main kucing: Jiran simbah air panas

 

Terkejut bila baca..Manusia apakah yang sanggup berbuat begini..Jika bencikan kucing pun janganlah menyimbah air panas ke badan kanak2 yang baru berusia 3 tahun..

Bagi saya kalau manusia ini sanggup menyimbah air panas ke badan binatang kesayangan Rasulullah ini pasti berhati "binatang"..dan kalau manusia ini menyimbah air panas ke badan kanak2 berusia 3 tahun tak taula..Lebih keji lagi..


Sangat emotional sekarang.. GERAM..Kalau anda hendak tau berita selanjutnya klik SINI..

P/S : Terima kasih kepada my sis & Lotus sebab jadi model..

9 comments:

hans said...

simbah dgn air sejuk ok x?

Qisha said...

hans tak ok jugak..tak yahla simbah eh..halau aje..

hans said...

hahahah
aku halau dia xmau lari
tu aku simbah dgn air sejuk a.k.a orange juice
ekekke

Qisha said...

haha..memang lawak..bersemutla kucing tu..

hans said...

ar ar kan
kesian dia kena gigit semua
tak apa lah
pasnih aku simbah dgn air kopi
nanti nyamuk tak gigit

miloicekaw1119 said...

dah baca dah kat metro tadi..
memg xde perasaan org ygnsimbh tu..
kot xuke pun, itu bukn caranya..

thesweetlittlecat said...

manusia itu sangat kejam!!!!

Qisha said...

hans : lawak la..kalau kucing tu putih dah jadi hitam kena simbah ngan air kopi..jangan buat, kalau saya nampak memang nak kena bab:)

miloicekaw1119 : Betul tu itu bukan caranya..banyak lagi cara lain..

thesweetlittlecat : Ya sesangat kejam!!!

umi_e said...

Apalah salah bermain dengan anak kucing! Tak ada otak punya orang!

* mungkin dia tak suka sebab budak2 seusia itu kadnag2 'bermain' cara yang ganas :-S

** mak budak tu pun, dah tau anak suka kucing, peliharalah kucing sendiri supaya anak tak bermain kucing orang...

~ dunia-dunia ... ~