TERIMA KASIH..

Sunday, February 7, 2010

Jom Join Contest (menang Couple tee's)

Asyik anak2 bulus je masuk contest so sekarang turn mama bulus & papa bulus plak..Maklumlah bulan Feb adalah bulan cinta..Walaupun bagi kami setiap bulan juga adalah bulan cinta..Kalau bagi mama bulus datang bulan lagilah kena bulan cinta sebab papa bulus kena bagi layanan lebih kan..kalau tak mulala nak merajuk..Kesian kat papa bulus..


Kalau menang dapat couple tee..Menarik..Kerana mama ngan papa bulus memang suka pakai baju sama..Paling lopek pun warna kena sama..barulah sehati sejiwa kan..Walaupun banyak orang cakap thah pape lah pakai baju sama & sekarang memang banyak couple rempit yang suka pakai baju sama tapi ada kami kisah..Jadi tolonglah bagi kami menang supaya kami akan dapat pakai baju sama lagi..weee~~~

Tak percaya?? Nah ini buktinya..Tidakkah kami nampak sweet together..hehe..Ya "Masuk bakul angkat sendiri"..Tapi sape lagi nak pujikan..


Sila beri tumpuan pada baju mama bulus serta tie papa bulus..Sama kan selain baju kami yang berkotak..Ya kami berjalan di Alamanda dengan berpakaian begini..COOL kan..suma pandang..Wakaka..Tolong jangan pertikaikan kenapa papa bulus tidak senyum..Dia memang tak suka senyum ketika bergambar..Atau adakah dia malu berpakaian begini??

Jomlah join kawan2..ini syarat2nya

1st: adalah seorang blogger dan ada blog sendiri

2nd: gambar yg digunakan adalah gambar sendiri

3rd: letak banner di bwh ni kat dalam entry anda dan jugak sidebar

(backlink ke blog ini jangan lupe) ..Ini kat entry beliau ye bukan saya..


2 Pemenang bertuah aje yang dapat hadiah ni!!!

pemilihan dibuat juri jemputan sumi nanti..

Tarikh tutup 7 Feb 2010..


Untuk maklumat lanjut sila klik SINI

2 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

thanks join contest sumi.. nntkan pemenangnye siapa ^^

Qisha said...

thanks sumi buat contest:)